Förbygel m blå resår...

CosmicQueen

Trådstartare
Letar med ljus och lykta efter en förbygel med blå resår m gula ränder. VET att det finns, har ju sett, men kan ej hitta nu.
Hittar bara med grön resåroch gula ränder... ;)

Någon som kan hjälpa mig...

Sv: Förbygel m blå resår...

Jag har en sån, i jättesnygg brun färg med mässing. Resåren är smal, och det är bara hälften som är resår, alltså det "mitt på" resten är läder. Jag köpte den hos King's Saddlery på en mässa för några år sen, är deras eget märke Capone. Du kan väl maila och fråga om den finns kvar? www.kingssaddlery.se

Tack så jättejätte mkt. Trist att internet butiken är stängd, men jag har ju inte så långt till Sundsvall ifall dom har sådanna nu. Ska maila dom och höra.

Fler förslag någon. ?

Den här förbygeln från Riders Company går att få med blå/gul resår. Iaf enl vår lokala ridsportbutik! Tror även att den går att få med grå/vit resår.

//Alice

Har en jag köpte på globen för något år sedan. Lyckås heter märket men vet ej var man köper den

Dyon har det vet jag. Tittade på en sån i måndags.

Har inte Chetak såna, eller är det bara med grön resår?

Har en martingal själv m blå/gul resår, köpt på Börjes för typ drygt 100 kr! Jättebra o snygg, det är en Kingston tror jag men det va väl nåt dom fick in tillfälligt. Tyvärr ingen förbygel dock tror jag.

Jag har en som jag ska sälja. svart med blå resår och gula ränder... Köpte på globen för två år sen...

Men nu måste jag sälja den för nya hästen har brun hoppsadel :angel:

Ullis

jag har en sån som jag aldrig har använt... ligger och skräpar i källaren om jag inte sålde den *minns inte*. men snygg är den i alla fall.

Kommer inte ihåg vart jag köpte den, men jag vet att dom säljs massor på globen horse show mässan

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det...
Svar
3
· Visningar
375
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Kristall10
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag försöker hjälpa min släkting att skriva ett juridiskt giltigt testamente. Ja, jag vet att det enklaste och bästa är att gå till en...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka