Förbygel med snabbknäppen

mataii

Trådstartare
Finns det någon som kan tipsa om en bra förbygel med snabbknäppen till både sadel och sadelgjord.

Önskemål:
Svart
Ingen resår (möjligtvis en kort bit, men inte bred lång)
Rem över manken
Silverspännen
Minst stlk full (stor kraftig tinker/frieser ska klämma på sig den)

Har ni något tips? Bilder?

Har en Dyón, svart m silverspännen och med en liten bit resår (smal och kanske en dm lång bara) Har haft sådana till både ponnyn och hästen och har varit jättenöjd. Rem över manken och snabbknäppen till sadeln. Osäker på om det är snabbknäppe till gjorden, dock (använder inte förbygel längre). Hade cob till både c-ponnyn och hästen (hon är liten), så full borde absolut passa en rejälare häst.

Bild http://i.imgur.com/E1aDyt5.jpg

Låter som min, minus snabbknäppena men det har jag satt på själv.
99kr på utförsäljning. King saddlery tror jag det är.

Liknande trådar

Dressyr Alla sadlar på min stora glider bak. Förra ägaren hade samma problem och han har alltid gått med en förbygel för att hålla sadlarna... 2
Svar
35
· Visningar
8 066
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Jag är ny på forumet. Det måste finnas fler ponnyer som vår och vilken sadel har de (som ligger bra:). Vi har en b-ponny, 126cm som... 2
Svar
27
· Visningar
4 075
Senast: caballus
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 539
Senast: Minett
·
Utrustning Letar lite löst efter sadel åt min häst, han är av cob typ och ligger på ca 105 grader när han är i full kondition, nu ligger han på ca...
Svar
5
· Visningar
2 520
Senast: DrT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp med diarré?
  • Dalmatiner