fördomar?

Sv: fördomar?

Sjklart kommer vi låta Loke välja sj senare vad han vill ha på sig. Jag vill ockå ha den bodyn!!

Hahah, min sambo fick en kommentar från en kille på Liseberg: shiiiiit, vilka sadistiska byxooor (typ stockholmska)......... Han hade på sig ett par svarta byxor med kedjor på från Shock.....
Man behöver ju inte automatiskt vara sadist bara för att man väljer att ha alternativa kläder på sig! Jag vill klä mig i svart och jag tycker det är snyggt med såna baby kläder för dom speglar ens personliga stil mera och man följer inte strömmen bara för att alla andra gör det.....

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 123
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: cherie
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 008
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka