Forest sadel ?

Chiqita75

Trådstartare
Någon som känner till märket Forest på sadlar ? Har sett en beg sadel som jag fastnat för men jag hittar ingen information alls om märket, vet således inte om det är ett vettigt pris på den heller. Det står Forest på sadeln och det är en treklöver i loggan, någon som känner igen det och kan berätta mer ?
 
Sv: Forest sadel ?

Är det inte en Forestier du menar? Isåfall är det ett högklassigt fransk märke. Googla så hittar du.
 
Sv: Forest sadel ?

Kollade det men det är inte det märket, det är en treklöver och under märket så står det Forest. Jag har en bild på sadeln där man ser märket men den får jag väl kanske inte lägga in här antar jag.
 
Sv: Forest sadel ?

Jo, det får du. Egna bilder får man lägga in, det är bara produktbilder som man snott från nån annan sida som man inte får använda :)
 
Sv: Forest sadel ?

Så här ser märket ut, hoppas inte bilden är för liten bara. :-/
Namnloumls_zps77d3e5f0.jpg
 

Liknande trådar

Western Tittar runt på lite western sadlar och kom förbi en bona allen sadel. Är det en kvalité sadeln? Har inte hört det märket förut.
Svar
2
· Visningar
663
Senast: Bubbles
·
Utrustning Vi ska testa en Ordo Victoria på vår ponny. Jag har bara sett den på bild, så vet inte ens om den passar än.. men.. jag känner inte till...
Svar
7
· Visningar
683
Senast: Robina
·
Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
488
Senast: pajaztar
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 694
Senast: Mogge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp