Vet inte om jag har beställt någon gång, men har shoppat massor där när jag varit i usa :) Jag som är en xs/s tycker att storlekarna är normala iaf. :up:
 
Jag har shoppat både i USA och london samt på hemsidan. Tycker det är helt normala storlekar. Jag är typ en M och på det mesta därifrån har jag just M. :)
 
Jag handlade där förra gången jag var i USA och tyckte storlekarna överensstämde väldigt bra med vad jag hade här hemma.
 
Jag tycker också att storlekarna är normala! Om du handlar från contemporary (fd love 21) så är den linjen i snitt en halv storlek större i storlek än den vanliga linjen, men det står på hemsidan också :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 047
Senast: Hazel
·
IT & mobiler När jag ska läsa min mejl och klickar på outlook där jag har mejlen så öppnas LinkedIn. Varje gång. Vad har gått snett och vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
347
Senast: Wille
·
Kläder & Bli fin Finns det i dammodell? Själv börjar jag känna mig rätt uppgiven. Har testat mig igenom jackor på HM, Lindex, KappAhl, Åhlens Bikbok och...
Svar
12
· Visningar
578
Övr. Hund Är det någon som beställt från brekz? Är de att lita på?
Svar
2
· Visningar
350
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp