Förhandsgranska?

magruder

Trådstartare
Hej
Jag har sedan förra veckan en splitter ny HP-dator (stationär) som har den senaste versionen av Office-paketet.

Jag har bara arbetat med tidigare versioner av detta och brukar alltid vilja förhandsgranska det jag skrivit. men i denna nya version kan jag inte hitta var Förhandska ligger. Om det nu finns.

Håller tummarna att någon kunnig Bukefalist kan hjälpa mig.
Tack på förhand/Maggan

Sv: Förhandsgranska?

Längst upp till vänster på skärmen bör du se ett par symboler. Längst till höger av dessa så ser du ett vågrätt streck med en pil under. Klicka på den och du ska få upp en rullist där du kan klicka på förhandsgranska. Då ska den symbolen lägga sig bland de andra i det fältet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år... 2
Svar
37
· Visningar
5 412
Senast: Hermelin
·
Avel Asså jag behöver hjälp😰 Jag fick hem ett 4 årigt sto för tre månader sedan. Dom som importerade henne från Frankrike fem dagar innan vi...
Svar
16
· Visningar
3 255
Senast: Moa092
·
Skola & Jobb I augusti blev jag erbjuden en tjänst inom försäljning på ett konkurrerande bolag till det jag arbetar på nu. Min chef kontrade med ett... 2
Svar
33
· Visningar
3 960
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka