Förkylning

annie_cool

Trådstartare
Hej har blivit förkyld inte kul alls hostar Är hes ont i halsen samt kallsvettas har knappt nån aptit så. Det har jag fått i mig i dag är massor med te samt lite yoghurt så nått annat som är bra? Förutom att vila då.

Soppa! Blåbärssoppa, nyponsoppa, kycklingsoppa, nudelsoppa, alla sorters soppa! Skönt för halsen (slipper tugga) och ger näring.

Krya på dig!

Jag levde på saft i två veckor under en hemsk förkylning, var det enda jag fick i mig. Vatten kändes liksom för strävt i halsen. Se till att få i dig ordentligt med vätska.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
604
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
621
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 896
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31