Förlora katter

Concett

Trådstartare
Lördags jag har förlora min katt heter Olle. Han har brutit bakben och han är 15 år gammal. så olle får somna in i strömholm djursjukhus.:(

Sv: Förlora katter

Ifjol så førlorade jag en katt jag haft sedan hon føddes. Hon blev øver nitton år. Efter bara ett par måndader så køpte jag en ny katt men ingen ær som den gamla! Saknaden får jag leva med precis som då en mænniska døtt. Men visst ælskar jag Vessla också før den hon ær. Fina frøken purr-purr:). Sørj Olle och øppna hjærtat før en ny kattevæn såsmåningom, jag kænner med dig.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har aldrig tidigare direkt funderat på fågelinfluensan mer än med mina höns men har läst att den nya varianten som hittat i USA som...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Hazel
·
Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Nikan
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 232
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
563
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna