Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tog mitt kort första året när det kom!
Men nu hittar jag det inte,ingen panik egentligen,men måste jag ta nytt eller finns jag registrerad och kan beställa ett nytt?
Om,var beställer jag?
Jag fick plånboken stulen, med grönt kort i, för ett par år sedan. Men distriktet hade ordning på papperen, det kostade nog 50:- att få ett nytt. Om inte distriktet har ordning på papperen så kan man ju försöka med klubben där man tog det också.
Jag tänkte göra som så,att jag tar kontakt med båda,någon av dom kanske har ordning!
Nu ska jag inte ut och tävla just nu,men det är bra att ha ifall..
Idag tog jag mig i kragen och kontaktade Ridsportsförbundet,så jag får ett nytt kort,kostade 100kr,men det är det värt!
Man behöver ju inte göra om det!
Oj
Måste jag byta ut mitt kort nu när jag bytt efternamn?
Har jag inte haft en tanke på, inte för att jag har någon användning för kortet heller, men ändå, man kanske får i framtiden
Jag bytte iaf ut mitt gröna kort några år efter att jag bytte efternamn (dvs när jag skulle använda det). Tyckte det var lite svårt att bevisa att jag var jag annars.