Formatera datorn?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Ejniz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 873
E

Ejniz

Hur formaterar man en dator med windows 2000? Försöker göra det inloggad i windows men den kan inte för att det finns vissa "program eller verktyg" som använder windows. Hur gör man?

Du kan inte formatera den enhet som du startar ifrån!
Du måste antingen starta från w2k-skivan och formatera därifrån eller om du har en startdiskett.

Nej jag kom på det.. krånglade hela dagen tills jag fick reda på att jag kunde radera partitionen för att få hårddisken formaterad.. *suck*

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
687
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 012
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka