Formel1 (utbruten från Störiga saker vi stör oss på, del 31.)

Monimaker

Trådstartare
Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga videos och memes relaterat till F1; vi behöver nytt material. :D
 
Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga videos och memes relaterat till F1; vi behöver nytt material. :D
Stör mig att det kostar så mycket att se på F1! De alternativ jag hittat är svindyra för att det ingår en bapiljard sportbollsgrejer som jag inte är intresserad av...
 
Stör mig att det kostar så mycket att se på F1! De alternativ jag hittat är svindyra för att det ingår en bapiljard sportbollsgrejer som jag inte är intresserad av...

Vem hejar du på? :D

Pappa har motorsportskanalerna såååå .. Måste nog komma på besök. :cool:
 
Vem hejar du på? :D

Pappa har motorsportskanalerna såååå .. Måste nog komma på besök. :cool:
Får man heja på en Team Chef? Guenther Steiner helt klart ^^ Min genomtiderna absoluta favorit är ju Kiki Räikkönen, men i år lutar jag nog på att heja lite extra på Kevin Magnusen och Valtteri Bottas.

I min hjärna just nu så spelas:


och
:D
 
Får man heja på en Team Chef? Guenther Steiner helt klart ^^ Min genomtiderna absoluta favorit är ju Kiki Räikkönen, men i år lutar jag nog på att heja lite extra på Kevin Magnusen och Valtteri Bottas.

I min hjärna just nu så spelas:


och
:D

Åh! :love: När jag såg ett lopp förra året var det någon som hade en 'Guenther on the grid 2024'-skylt och de filmade skylten och sen när han uppmärksammade den. Underbart!

Pappa hejar alltid på Bottas. Det har varit ett tufft år, men nu skulle det väl bli en ny motorleverantör till i år. Kimi var så grym och så jäkla rolig. Själv hejar jag på Piastri och Russell, den sistnämnda för att han drämmer in i Verstappen without a care in the world, till Verstappens vrede. Älskade när han tog ut sidan på Verstappens bil och när Verstappen försökte skälla på honom efteråt gick han bara iväg. :D
 
Åh! :love: När jag såg ett lopp förra året var det någon som hade en 'Guenther on the grid 2024'-skylt och de filmade skylten och sen när han uppmärksammade den. Underbart!

Pappa hejar alltid på Bottas. Det har varit ett tufft år, men nu skulle det väl bli en ny motorleverantör till i år. Kimi var så grym och så jäkla rolig. Själv hejar jag på Piastri och Russell, den sistnämnda för att han drämmer in i Verstappen without a care in the world, till Verstappens vrede. Älskade när han tog ut sidan på Verstappens bil och när Verstappen försökte skälla på honom efteråt gick han bara iväg. :D
Det som stör mig är att det går så bra för Redbull... Gillar verkligen inte hur de driver sitt team, och framförallt klarar jag verkligen inte av Christian Horner:wtf:
 
Det som stör mig är att det går så bra för Redbull... Gillar verkligen inte hur de driver sitt team, och framförallt klarar jag verkligen inte av Christian Horner:wtf:

Jag håller med. Det är lite en ständig kamp om andraplatsen som jag minns Michael Schumachers era och jag tror att sporten skulle må bra av lite variation på podiumet. Perez har jag väl inget emot egentligen, men Verstappen tycker jag är så otroligt gnällig! Jag minns ett lopp där Russells bil fick närkontakt med Verstappens, vilket fick Verstappen att tjuta att Russell hade, 'jumped him'. Nej, det är en ibland väldigt tight sport där ni slåss om placeringar när ni kommer nära varandra om du hade missat det, vännen.

Jag gillar Alonso med. Mest för att han inte är rädd för någon utan lägger press på alla som kommer i hans väg. :D

Ibland när det är kval brukar pappa skriva på Messenger att, 'nu gnäller Verstappen igen!" :angel:
 
Stör mig på att jag är så mätt.
Är ju skitsugen på grejer! Nu! CHIPS

---
Aaaw yisss en till! :love: Vem är din favorit?
Oh ja :D
Nyfrälst sedan säsongen 2023 bara, men hoppade rätt in och jag som skulle "läsa lite medan sambon kollade" satt och gapade om hur han ju inte bara KAN TITTA BORT, KOMMER JU MISSA NÅGOT :rofl:


Här blev det McLaren helt och hållet. 😁

Vi får dra igång en tråd till säsongen 2024! (Och drive to survive)
Så lovar jag att inte skriva mer om F1 i störigt-tråden nu :angel: :bag:
 
@Masqueradee – fick just tips om denna nyhet. :eek:

Screenshot_20240110_182903_Messenger.jpg
 
F1 är inte spännande längre nu när förstaplatsen mer eller mindre är avgjord i förväg. Deras bil går typ inte att slå. Vilket inte betyder att V är oslagbar som förare. Men spänningen är borta.

Jag håller på Hamilton 😍
 
F1 är inte spännande längre nu när förstaplatsen mer eller mindre är avgjord i förväg. Deras bil går typ inte att slå. Vilket inte betyder att V är oslagbar som förare. Men spänningen är borta.

Jag håller på Hamilton 😍
Du menar att det var mer spännande när Hamilton dominerade? 😂

Jag är inget fan av Hamilton, av flera orsaker. Var inget fan av Verstappen i början heller, men han har mognat och växt i mina ögon.

Vettel och Räikkönen är mycket saknade båda två dock!
 

Liknande trådar

Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
8 843
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp