Formel1 (utbruten från Störiga saker vi stör oss på, del 31.)

Du menar att det var mer spännande när Hamilton dominerade? 😂

"The short answer is yeah, the long answer is f-ck yeah!" :D

Skämt åsido, jag föredrar Hamilton framför Verstappen. Det är något med Verstappens attityd som verkligen skapar friktion hos mig. Men enväldes-dominans, oavsett vem, är nog inte bra för spänningen i någon sport. Jag hoppas det är jämnare i år! :)
 
Du menar att det var mer spännande när Hamilton dominerade? 😂

Jag är inget fan av Hamilton, av flera orsaker. Var inget fan av Verstappen i början heller, men han har mognat och växt i mina ögon.

Vettel och Räikkönen är mycket saknade båda två dock!
Fast Hamilton dominerade inte alls så totalt. Verstappen sticker iväg från start och sen ser man honom aldrig mer. När Hamilton dominerade så var det ändå, ibland, osäkert fram till sista loppet. Han vann verkligen inte allt hela tiden.
 
"The short answer is yeah, the long answer is f-ck yeah!" :D

Skämt åsido, jag föredrar Hamilton framför Verstappen. Det är något med Verstappens attityd som verkligen skapar friktion hos mig. Men enväldes-dominans, oavsett vem, är nog inte bra för spänningen i någon sport. Jag hoppas det är jämnare i år! :)
Jag tror tyvärr inte det blir jämnare. De har ett försprång med sin bil som blir svårt att ta igen.
 
Fast Hamilton dominerade inte alls så totalt. Verstappen sticker iväg från start och sen ser man honom aldrig mer. När Hamilton dominerade så var det ändå, ibland, osäkert fram till sista loppet. Han vann verkligen inte allt hela tiden.
Nja, de år han dominerade var det ju avgjort innan sista racet. Jag ser det inte som dominans om det avgörs precis i slutet. Men det var ju några år som Mercedes hade överlägset bästa bilarna, och eftersom det då var Bottas som var den möjliga utmanaren var det ju aldrig riktigt spännande eftersom han inte tilläts vinna av teamet.

Men jo, håller med oavsett att det är roligare när det är jämnare. Innan Ferraris kollaps var det ju i alla fall två team med bra bilar samtidigt.
 
Jag stör mig på att jag slutade att titta på F1 när jag flyttade hemifrån :( det var min och pappas grej att titta på. Favoriter genom åren har varit Barrichello, Alonso, Schumi och min största favorit: Kimi. Saknar sporten!
 
Jag stör mig på att jag slutade att titta på F1 när jag flyttade hemifrån :( det var min och pappas grej att titta på. Favoriter genom åren har varit Barrichello, Alonso, Schumi och min största favorit: Kimi. Saknar sporten!

Jag och pappa brukade se varenda F1-lopp tillsammans när jag var liten. Min favorit var Jean Alesi – uppenbarligen ville jag inte vinna. :D
 
Guenther Steiner helt klart ^^

Tänkte på dig då denna kom upp på min insta:

Screenshot_20240112_193838_Instagram.jpg


:angel:
 

Liknande trådar

Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
8 918
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp