Reykur Trådstartare 12 Maj 2006 #1 Hur går jag tillväga för att förminska bilder utan att försömra kvalitén nämnvärt? någon som vill hjälpa mig?
Hur går jag tillväga för att förminska bilder utan att försömra kvalitén nämnvärt? någon som vill hjälpa mig?
B Baka_kun 12 Maj 2006 #2 Sv: förminska bilder? skaffa the gimp, gimp.net , öppna bilden i gimp, högerklicka, välj image size. och förminska med bikubisk förminskning. högerklicka är gud i det programmet för övrigt. eller så skaffar du photoshop, och öppnar bilden, bild -> ändra storlek, och spara som kopia ^^
Sv: förminska bilder? skaffa the gimp, gimp.net , öppna bilden i gimp, högerklicka, välj image size. och förminska med bikubisk förminskning. högerklicka är gud i det programmet för övrigt. eller så skaffar du photoshop, och öppnar bilden, bild -> ändra storlek, och spara som kopia ^^
Reykur Trådstartare 12 Maj 2006 #3 Sv: förminska bilder? Men va fan *muttrar* om jag vill förminska dom NU då?
J Jangvik 13 Maj 2006 #4 Sv: förminska bilder? Ladda ner detta: http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm Gratis och SÅ enkelt.