Förminska foton

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ellyne

Trådstartare
Nu har jag letat och sökt bland gamla trådar men hittar inget svar på min fråga.

Hur gör man om man vill förminska sina foton för att de inte ska ta så mycket plats i en tråd?? Alltså inte länka till dem utan göra dem "klickbara".
:confused:

Tack! :)

Sv: Förminska foton

Citerar Cheesericas svar i bild-tråden (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=654197) på Datorer:

Först måste man ha bilderna på en sida där man kan se dom både som stora och små, tex msn och photobucket.

Först kopierar du adressen till den lilla bilden (högerklicka>egenskaper) sen klickar du på den här:
insertimage.gif

Markera sedan hela adressen till lilla bilden i inlägget och klicka på den här:
createlink.gif

Tryck ok, och klistra sedan in adressen till den stora bilden och klicka ok!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
381
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
984
Senast: Roheryn
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka