Fornaboda-08

Sv: Fornaboda-08

Ska starta min första 50T, och tänker ta det lugnt, nån mer som "bara" satsar på att komma runt godkännd?
 
Sv: Fornaboda-08

Du kommer att få svar, om du inte redan fått det.

Ok, då avvaktar jag lite. Tack. :bow:

Hade varit bra med ett telefonnummer till tävlingsledningen eller så tycker jag dock. Förslag till förbättring alltså. :)
 
Sv: Fornaboda-08

Nu ligger startlistorna på hemsidan.

Idag var vi i Lindesberg och kollade banan, och den ser finfin ut. Trots det myckna regnandet var det bara ett parti som var lite kladdigt. Resterande delar har hållit väldigt bra.
Det var kul för mig som aldrig ridit Fornaboda att få se banan - vad fint det var! Nu laddar vi, hoppas ni också gör det!

Vi kommer tända grillarna på lördagkvällen, och har gott om sittplatser under tak. Ta med en extra tröja bara, för det är utomhus.
 
Sv: Fornaboda-08

Telefonnummer till tävlingsledaren finns i proppositionen.

:o

Det var jag som hade kollat dåligt på hemsidan, det fanns ju utlagt där under propositionslänken också! Ber om ursäkt!

Har nu också fått svar på mitt mail och det ser ut som att vi kommer få bevittna vår första distanstävling! Spännande! :D
 
Sv: Fornaboda-08

gaaaah! jag vill oxå ut och tävla :d
fel helg helt enkelt, håller tummarna för er alla som får ut och ha skoj!!
superroligt att ni har så många anmälningar :banana:
kommer nog bli mycket spännande i 12 milen

hoppas på löpande uppdateringar här på buke under dagen ;)
 
Sv: Fornaboda-08

När Johan spelade golf tippades det för fyrsiffriga belopp i fickorna....:angel::angel: Så jag tycker bara att det är kul om det kan bli lite bus i distanskretsar med!

Ja, fast golfare köper ju strumpor för samma belopp som distansryttare är villiga att betala för sina hästar, så jag tror 20 kr i insats räcker.;)
 
Sv: Fornaboda-08

Ja det passar min ekonomi bättre numera.....men det känns inte helt lätt att tippa.Men jag har nog en som jag sätter en selma på:o
 
Sv: Fornaboda-08

Är det någon som vet pulsgränserna på fornaboda? Har lusläst proppen men hittar ingenting. :confused:
Är laddad till tusen, har kört sista hårdpasset idag med Zinner så nu är det vila, jogging och försöka ha honom på bra humör :laugh:
Vi syns alla.
MVH/Frida och Zinner
 
Sv: Fornaboda-08

Vi kör med de vanliga gränserna.

PP, CR och T50 har 60 slag, T80 och T120 har 64 slag.
 
Sv: Fornaboda-08

Jag är inte nervös, men förväntansfull.
Det känns som det mesta är under kontroll.
Priser är fixade, kartor, program, nummerlappar och vet-kort är klara.
Funktionärer finns det. Skyltar till banan ligger i min hästkärra.
Nu är det bara att få ordning på alla strykningar och efteranmälningar.

Det kommer att bli bra, känns det som.
 
Sv: Fornaboda-08

hmm.. skulle vara knapplån där, frågan var riktad till alla som rider också :o

många strukna och efteranmälda?

fick ett supererbjudande idag, men tyvärr så kan man säga att jag själv sumpade bort det... (trodde inte jag skulle lyckas få ledigt samt hitta hundvakt, men det löste sig fortare än jag trodde, men då var det tyvärr försent..)
Så jag sitter här hemma och är bitter på mig själv. :grin:
men jag är i alla fall ledig på söndag och har groom som är redo (men ingen häst som ska starta *mummel mummel*)

nåja vad är väl en bal på slottet.... :angel:
 
Sv: Fornaboda-08

Tyvärr kan jag inte ta med bella till dig heller...för hon har inga bakskor nu...rider mest i skogen och skruttar och på ridbanan i väntan på att hon flyttar till ny ägare.
 
Sv: Fornaboda-08

En liten fråga till......
Vilken nr på slingorna hör till vilken färg och hur långa är dem?
Är lite nervös nu men det ska nog gå bra. Längtar till söndag.
///Frida och Zinner
 
Sv: Fornaboda-08

Jises, hur ska jag kunna reda ut detta?

Slinga 1 (grön) 40 km
Slinga 2 (blå) 30 km
Slinga 3 (röd) 32,5 km
Slinga 4 (gul) 17,5 km.

Prova På rider gul slinga 2 varv med grind.

Har precis fått råpluggat karta osv eftersom jag hipp som happ uppenbarligen också blev banansvarig... Så det kan bli.
 
Senast ändrad:
Sv: Fornaboda-08

Jäklar va snabb du var :laugh::laugh::laugh:
Skönt att veta att det är fler än jag som bor på denna sida :D:D:D:angel:
 
Sv: Fornaboda-08

Jag kom på en sak. Får jag karta och så på söndag? Jag var ju en aning sen med min anmälan ;) :angel:
Betalningen gör jag i sekretariatet när jag kommer.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 422
Senast: Amha
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 386
Senast: mars
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
640
  • Artikel
Dagbok Håller på att vänja in mig på ny medicin och mår sådär helt ärligt. Vet att det kan ta några veckor men det känns som jag har fått typ...
Svar
0
· Visningar
545
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer

Omröstningar

Tillbaka
Upp