försäkring

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare BrokenSilence
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 777
Sv: försäkring

vad kostar det i månaden/om året om man försäkrar sin häst i folksam för ca. 10 000 ?
fattar inget av dom där sidorna...

Vad har du för häst? Ålder? Ras? Stam? Import? Användningsområde? Vad vill du ha för försäkring? Olycksfall, veterinärvård? PM;a mig om du inte vill lägga ut det så kan du få kostnadsförslag. :)

då får du allt ta och radera lite i inkorgen :smirk:

Ingen fara på taket, det kom fram och du har fått svar :D

I dagsläget är jag nog lite partisk :angel: men jag hade tyvärr en period i mitt liv då alla mina hästar var sjuka/halta/lytta eller liknande och hade redan då If som bolag och var supernöjd. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ni någon gång varit med om att ett försäkringsbolag strulat när köpare ska ta över försäkringen? Har lämnat fullmakt men när köpare...
Svar
11
· Visningar
1 394
Senast: Liten
·
Ekonomi & Juridik Funderar på att byta försäkringsbolag på två av våra tre hästar i år. Har Agria och Folksam nu. Men Dunstan kan få ner premien en hel... 2
Svar
33
· Visningar
2 368
Senast: Masse
·
Anläggning Vet inte om jag har lagt inlägget rätt, men handlar ju om gårdar. Vi har flyttat hem hästarna och jag undrar nu om man behöver ha något...
Svar
3
· Visningar
363
Senast: Johannna1
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka