Försäkring

Shenzi

Trådstartare
Vi ska antagligen ta hand om en tax som en familj tröttnat på, dock så dök frågan upp i går hemma om vad försärkringen skulle kunna kosta, är det någon som har en aning? Det är som sagt en tax, två år gammal. Om ni har något förslag på bra försäkringsbolag kan ni ju hojta!

Tack för svar :bow:

Sv: Försäkring

Jag har agria,självrisk 2000:- har jag för mig,veterinärvård 30.000:-,men jag har ingen livförsäkring,betalar ca 6-700:- halvåret,så det blir väll ca 100:-/månad.

Du kan själv räkna ut hur mycket försäkringen kommer och kosta hos Agria eller If..
Det finns med på deras hemsida..
Själv kommer jag att välja If.. lite högre premie, men fördelarna överväger..

Jag har min hund försäkrad i IF, du kan fylla i så räknas de ut vad de kmr att kosta dig.

Hästen därimot har jag i agria (överflyttad från förra ägaren till mig)

agria tycker jag e ganska dyra och if är väl oxå duktiga på att ta betalt men jag tycker man får mer för pengarna där.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 505
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 905
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 755
Senast: tanten
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 606
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka