Försäkringsbolagens rasgrupper

Glimfeather

Trådstartare
Kom att tänka på det där med försäkringsbolagens rasgrupper. Någon som har en lista som visar vilka raser som ingår i vilka grupper? Har alla bolag samma gruppindelning?

Har försökt googla, men har ingen tur där.

Sv: Försäkringsbolagens rasgrupper

Nej, det varierar mellan olika bolag, tror inte ens att alla bolag har samma antal grupper. I alla fall Agria och Sveland har gruppindelningen på sina hemsidor, gå in på respektive försäkringsbolag och sniffa runt :).

Sv: Försäkringsbolagens rasgrupper

Jag har redan gjort det, men inte hittat något :) Kanske någon pdf som jag inte kan öppna? Du får gärna kopiera och klistra in här!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ingår i en ledningsgrupp som vid ett tillfälle varje månad gör en team-övning tillsammans, primärt för att vi ska lära känna...
Svar
5
· Visningar
402
Hundhälsa Ni som har erfarenhet av kastrering av tik - kan ni dela med er lite? Jag tänker på kostnad för operationen, återhämtningstid... 2
Svar
26
· Visningar
1 608
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 268
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka