Förslag på aktivitet

M

Mathilda

Hej
Har ni några bra förslag på aktiviteter som man kan anordna på ridklubben för att öka sammanhållningen o klubbandan. Jag vill gärna ha alla möjliga tips, för både stora o små ryttare, tävlingsryttare och ridskoleryttare.

Sv: Förslag på aktivitet

Tja, när jag sitt i ungdomssektionen på gamla ridskolan så ordnade vi det gamla vanliga - tårttävling, skötarkurser, rykttävlingar, spökkvällar m.m för de små... För de större ordnade klubben bytesdagar, hubertusjakt m.m. Hubertusritter nu på hösten borde ju vara populärt, man behöver ju inte hoppa utan kan anpassa efter ryttarnas nivå och självklart avsluta med att mingla över punch och ärtsoppa :)
Islandshästklubben jag är med i nu ordnar lite diverse aktiviteter, kolla in här: http://www.mokkur.com/aktiviteter.htm

Jag kan inte peka på någonting särskilt för att öka sammanhållningen men alla aktiviteter gör väl det på ett eller annat vis?

Liknande trådar

Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 979
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 284
Senast: Sedna
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 487
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 683
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka