Försvunna säkerhetsvästar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mariell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 772
M

Mariell

Är det någon som har koll på Champion Cobra-säkerhetsvästar? Jag har nämligen en sån som jag ska sälja (obs, detta är ingen annons!) Och jag söker efter västarna på nätet för att hitta nyprisuppgifter, men jag kan inte hitta dem någonstans. :confused: Min är ungefär två år gammal, kan den ha slutat tillverkas? Finns det särskilda västar för fälttävlan? Den här marknadsfördes nämligen med att engelska landslaget i fälttävlan hade såna. Och nu finns de ingenstans. Skumt:mad: .

Sv: Försvunna säkerhetsvästar?

Jag hittade direkt en sida:D
Länk

Jag skrev in detta på Google: Champion Cobra+safety så dom finns, men kanske inte i Sverige;)

Den kostar 1,430.- ny hos dom.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Försvunna säkerhetsvästar?

Ah, tack, du var lite smartare än jag där :angel: . Den är köpt i Sverige, så jag tänkte inte ens på att kolla utländska sidor. Silly me.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 455
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej hörni! Jag har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med och jag hoppas jag "gör rätt" här nu på hemsidan då det är första gången...
Svar
14
· Visningar
3 308
Senast: AmandaJ
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 101
Senast: scizofren
·
  • Låst
Islandshäst Efter att ha lusläst annonser, kollat uppgifter/färger mm under ett par månaders tid så har jag jag sett en hel del tveksamheter... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 886
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka