Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
20200101_162545.jpg
 
Testade något nytt igår när jag snaggade till håret. Vet inte riktigt va jag tycker. Det var jättesvårt att se, nu så här i efterhand känns det som jag ej skulle gjort den tredje linjen.

I värsta fall får jag raka av allt å låta det växa ut sen. 🙈😅
5371CBFA-AD57-451E-A08F-E9698200C083.jpeg
 
Håret är som en risbuske och jag ser ut som att jag inte sovit på sju år. Härliga tider!

Visa bifogad fil 43359

Jag tycker att det är så fint nu när det börjar bli lite längre, längden passar dig och det är fint fall på håret. Nu undrar jag bara hur du skulle se ut i ett par lite grövre varmt sköldpaddsfärgade glasögon med lite mjukare former. Jag tror att det skulle vara skitsnyggt på dig och balansera upp dina färger.
 
Jag tycker att det är så fint nu när det börjar bli lite längre, längden passar dig och det är fint fall på håret. Nu undrar jag bara hur du skulle se ut i ett par lite grövre varmt sköldpaddsfärgade glasögon med lite mjukare former. Jag tror att det skulle vara skitsnyggt på dig och balansera upp dina färger.

Ja, jag gillar mitt hår som det är nu. Eller ja, inte när det står åt alla håll samtidigt :D
Har precis bytt glasögon till typ det enda jag hade råd med 🙄
 
Håret är som en risbuske och jag ser ut som att jag inte sovit på sju år. Härliga tider!

Visa bifogad fil 43359
Jag tycker att det är så fint nu när det börjar bli lite längre, längden passar dig och det är fint fall på håret. Nu undrar jag bara hur du skulle se ut i ett par lite grövre varmt sköldpaddsfärgade glasögon med lite mjukare former. Jag tror att det skulle vara skitsnyggt på dig och balansera upp dina färger.

Håller med om att det blev fint med lite längre hår! 👍🙂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 341
Senast: MiaMia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 885
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 760
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp