Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slagit igen för evigt tyvärr.
Alla hästar är borta sedan flera veckor och ranchen igenbommad.

2019 översvämningar med alla extrakostnader för att få hästarna friska igen samt nya försäkringsbolag- regler att följa = förnya massor på ranchen, bygga om, bygga ut, bygga nytt och sedan ytterligare regnperiod på det i februari i år och sen corona nu.
Ön är isolerad och inga besökare tillåts. Polis patrullerar terminalerna på fastlandet....
Fy så trist! :(
 
Slagit igen för evigt tyvärr.
Alla hästar är borta sedan flera veckor och ranchen igenbommad.

2019 översvämningar med alla extrakostnader för att få hästarna friska igen samt nya försäkringsbolag- regler att följa = förnya massor på ranchen, bygga om, bygga ut, bygga nytt och sedan ytterligare regnperiod på det i februari i år och sen corona nu.
Ön är isolerad och inga besökare tillåts. Polis patrullerar terminalerna på fastlandet....

Men nej så tråkigt! 🙁🙁
 
Slagit igen för evigt tyvärr.
Alla hästar är borta sedan flera veckor och ranchen igenbommad.

2019 översvämningar med alla extrakostnader för att få hästarna friska igen samt nya försäkringsbolag- regler att följa = förnya massor på ranchen, bygga om, bygga ut, bygga nytt och sedan ytterligare regnperiod på det i februari i år och sen corona nu.
Ön är isolerad och inga besökare tillåts. Polis patrullerar terminalerna på fastlandet....
Nej, vad tråkigt! Ja vilket/vilka jädra skitår det varit för er där nere, på många sätt. Hoppas att det löser sig för din och sambons del i alla fall!
 
Tack alla för omtanke! Det är verkligen en omställning här där över en miljon människor förlorade sina jobb på några dagar, de flesta inom turism och resturang. Har skrivit ett dagboksinlägg om mitt läge just nu och framtids-funderingar om någon har frågor.

Men let's say "det var kul så länge det varade"

IMG_20160414_072809.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 839
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 958
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 933
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp