Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har knappt bilder på mig men hittade ett selfieförsök. Dottern fyllde 18 för en [ATT


]52172[/ATTACH]vecka sen och jag är så stolt över henne så hon får också komma med.
 

Bifogade filer

  • 20200528_130735.jpg
    20200528_130735.jpg
    360,3 KB · Visningar: 473
Dottern fyllde 18 för en vecka sen och jag är så stolt över henne så hon får också komma med.
Men shit vad tiden går fort! Det var ju bara härom sistone ni hämtade hem henne och det var ju bara häromdagen hon var pytteliten som tränade gymnastik. Hur gammal har jag ens blivit och hur många år har jag suttit på Buke som ens kommer ihåg detta?

*chocken att hon är 18 redan*
 
Men shit vad tiden går fort! Det var ju bara härom sistone ni hämtade hem henne och det var ju bara häromdagen hon var pytteliten som tränade gymnastik. Hur gammal har jag ens blivit och hur många år har jag suttit på Buke som ens kommer ihåg detta?

*chocken att hon är 18 redan*
Jag vet😊barnen växer upp så fort. Vi hämtade ju henne nyss😊
 
Kan inte bestämma vilken bild och är för lat för att lägga in flera inlägg 😅 Från i fredags när jag och pojkvännen var på promenad. Kändes så skönt att få något annat än kolsvarta tankar att tänka på att jag till och med plockade fram pastellkläderna igen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 479
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 473
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 905
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 815
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp