Hundar är fan bäst(oerhört verbal så här på morgonkvisten
)
Jag håller kanske inte helt med dig där (#kattägdsedanfödseln) men nog är de väldigt, väldigt bra
Uttrycket i hans ögon var bara helt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hundar är fan bäst(oerhört verbal så här på morgonkvisten
)
Svarar i den här tråden pga dubbla trådarNågon som provat Dogmanias slow-feeder skålar och kan ge en recentionSkalman inhalerar sin mat på under 20 sekunder, så vore bra kunna få honom hålla ner farten lite
![]()
Svarar i den här tråden pga dubbla trådar
Menar du dessa?![]()
Jag köpte till min inhalerande hund och det går helt klart mycket långsammare. Nu äter han 50/50 så jag ger torrfodret i denna, pga är oerhört kräsmagad och skulle kräkas om jag försökte få i färskfodret
Jag vet att @AraSlei också har, och hon ger färskt. Hon tipsade mig om att skålen finns på wish till en bråkdel av dogmanias pris!
Precis just den jaSvarar i den här tråden pga dubbla trådar
Menar du dessa?![]()
Jag köpte till min inhalerande hund och det går helt klart mycket långsammare. Nu äter han 50/50 så jag ger torrfodret i denna, pga är oerhört kräsmagad och skulle kräkas om jag försökte få i färskfodret
Jag vet att @AraSlei också har, och hon ger färskt. Hon tipsade mig om att skålen finns på wish till en bråkdel av dogmanias pris!
Vill du byta den mot en mops?Säljer en "mini-aussiedor".
Tyst, äter aldrig på möbler, ingen jaktinstinkt och behöver inga promenader. Båda föräldrarna finns i hemmet att hälsa på.
35.000, inget prut eller avbetalning. Mycket fint exemplar!
![]()
Alltså Benji fäller som en tok. Jag som tyckte Tinja fällde en del nu när hon löper.. Nu när Benji kommit hem är ju det Tinja fäller ingentingEnda anledningen till att jag fick ihop så mycket Tinjapäls är för att jag borstade hela ryamattan
![]()
Vettefasen, låter som att du har ett monster där hemmaVill du byta den mot en mops?
Säljer lika dana MiniMamma Muar. Lika slöa och goa som hon plus att de funkar med andra hundar.Säljer en "mini-aussiedor".
Tyst, äter aldrig på möbler, ingen jaktinstinkt och behöver inga promenader. Båda föräldrarna finns i hemmet att hälsa på.
35.000, inget prut eller avbetalning. Mycket fint exemplar!
![]()
Alltså Benji fäller som en tok. Jag som tyckte Tinja fällde en del nu när hon löper.. Nu när Benji kommit hem är ju det Tinja fäller ingentingEnda anledningen till att jag fick ihop så mycket Tinjapäls är för att jag borstade hela ryamattan
![]()
Oj..är det bara jag som skulle bli osäker på om jag skulle vilja ha någon av de som klarade sig? Vad var det för fel som drabbade så många och kan det påverka övriga i framtiden skulle ju jag undra..Jag kan börja!
Stod ju i valpkö på en megaintressant kombination där flera av valparna dog, av 10 klarade sig slutligen bara 4; en trefärgad hane, en övertecknad hane och två tikar. Uppfödaren skulle behålla båda tikarna och hanhundsägaren skulle ha den trefärgade hanen. Så det var ju kört.
...trodde jag, men nu är handpenningen betald på den trefärgade lilla hanen!
Hanhundsägaren har fem unghundar hemma och har helt enkelt inte tid för en till. Yay!
Oj..är det bara jag som skulle bli osäker på om jag skulle vilja ha någon av de som klarade sig? Vad var det för fel som drabbade så många och kan det påverka övriga i framtiden skulle ju jag undra..
Men det finns kanske mer info som gjorde att du inte kände dig orolig?
Grattis iaf!
Du säger det i alla fall![]()
Oui Oui! Ska leta fram en galen basker och en käck randig tröja![]()
När du ändå är ute o reser,kan du ta vägen förbi Ungern också?