Forumet fungerar ej med Google chrome

Lickety

Trådstartare
Hej,
Ville bara informera om att forumet inte verkar fungera med google chrome som webbläsare, på mac om det spelar någon roll. Safari fungerar som vanligt. Problemet uppstod igår, fungerade tidigare. Webbläsaren helt nyligen installerad så borde inte bero på missad uppdatering eller liknande.
 
Då kanske det är min dator ändå.
Jag testade precis med chrome på mac och för mig vekar det fungera.
Vad är det som inte fungerar, vad händer?
Kanske cachen behöver rensas för att det skall fungera igen? Men innan dess vore det jättebra om du kunde beskriva lite mer om det är något som kanske fler drabbats av.
 
Jag testade precis med chrome på mac och för mig vekar det fungera.
Vad är det som inte fungerar, vad händer?
Kanske cachen behöver rensas för att det skall fungera igen? Men innan dess vore det jättebra om du kunde beskriva lite mer om det är något som kanske fler drabbats av.
Ok, Jag får kolla lite till på min dator. Jag kommer inte in på sidan alls, tar för lång tid hälsar datorn.
 
Inga problem med Chrome här. PC och android-telefon. MEN jag hade rätt länge ett problem när jag använde datorn, som jag undrar om det kanske hade med browsern att göra. Om jag hade buke öppet i en flik, och gjorde annat ett tag i en annan flik, så kunde jag inte gå tillbaka och fortsätta använda buke sedan. Utan jag fick stänga ner Chrome helt och starta upp på nytt. Men det problemet verkar, tack och lov, ha försvunnit.
 
Jag testade precis med chrome på mac och för mig vekar det fungera.
Vad är det som inte fungerar, vad händer?
Kanske cachen behöver rensas för att det skall fungera igen? Men innan dess vore det jättebra om du kunde beskriva lite mer om det är något som kanske fler drabbats av.
Jag rensade den där cachen, och nu fungerar det igen! :) Konstigt att den kan behöva renas när jag installerade chrome bokstavligen talat i förrgår, men jaja 🤷‍♀️
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 132
Senast: geting
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Pratsch
·
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
28 566
Senast: Artline
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp