JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kan man förvara torrfodret på balkongen under kalla halvåret tro?
Fodertunnan är i vägen hade vart skönt att ha den på inglasade balkongen haha
Sv: förvara foder ute?
Det beror väl lite på vad du har det i... Jag skulle vara rädd att det skulle bli fuktig, men det är ju här nere, det är kanske lite skillnad uppe i norrland...
Hundhälsa
Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Övr. Hund
Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Övr. Hund
Hej!
Jag måste bara få skriva av mig.
Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi...
3
4
5
Övr. Hund
I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de...
2
3
4
Annonsera Mera VIII
Gnägg Man får inte sälja djur på Facebook, förutom näringsidkare och organisationer som omplacerar djur. Därför tas annonser med djur bort.
Rosett
5 minuter sedan
Födda-24
Avel Min lilla behöver opereras för OCD i båda haslederna 😩 så typiskt men det är bara att ta tag i det så om två veckor blir det.
Behöver...
Ketrawzc
Idag kl 16:53
Svar: 94
Visningar: 6 416
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vet inte riktigt 🤣 mailade faktiskt till UDS om de hade några generella hemgångsråd, skickar det till dig i PM men de var inte så...
Ketrawzc
Idag kl 16:25
Svar: 1 423
Visningar: 109 794
Grenar