JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tänkte mig på en liten efterlysning då jag kammar noll när jag googlar!
Jag är ute efter en låda som är 5 cm hög för att förvara mina nagellack liggandes. Alla lådor jag hittar är så himla höga! Jag vill inte heller att de är genomskinliga eller fula.
Jag tänker mig något i den här stilen:
Bredd och djup är inte lika viktigt som höjden, så fokusera på en låg låda med lock är ni snälla.
(eller ja, den ska ju helst inte vara pytteliten, tänk på att jag har ca 80 st nagellack
).
Hemmet
Som allt annat i vårt hus är badrummet pyttelitet. Svårt med förvaring, bland annat. Vi har i nuläget ett gammalt "pottskåp" samt en...
Hemmet
Det är visserligen ett par veckor kvar innan vi får tillträde till vårt hus. Men funderingarna är såklart redan i full gång.
Har under...
Hemmet
Behöver lite mer förvaring och har kollat på dessa (båda från IKEA, får ej länka):
Malm byrå med 6 lådor
Bredd: 40 cm
Djup: 48.5 cm...
Hemmet
Jag är på jakt efter smala höga plastbackar med lock. Är tänkta att förvara hundmaten i men jag har inte så mycket plats i köket...
Sytråden del 4
Fritid Kolla på någon köp och sälj grupp för tyger på Facebook om du har det :) Sytokar köp och sälj med sunt förnuft är nog den största...
Trott
4 minuter sedan
Svar: 1 561
Visningar: 85 375
Allmänt
Vad kan man äta till frukost?
Mat Jag tillhör dem som har svårt för att äta direkt på morgonen, både pga bristande aptit och att morgontröttheten gör varje extra minut...
Hajfisk
13 minuter sedan
Valp 2025
Övr. Hund Vi gör extrema framsteg, jag hade lite svårt att knyta an först, att ta in att han är min hund men nu skulle jag nog säga att jag älskar...
Lillefrun
33 minuter sedan
Svar: 925
Visningar: 66 531
Hund
Fågelobservationer
Övr. Djur I söndags såg jag en mamma morkulla som var ute och gick på en skogsväg med sina två pyttesmå kycklingar i släptåg.
Jag har sett...
skogaliten
Idag kl 11:31
Svar: 107
Visningar: 21 003
Djur
Senast tagna bilden XVI
Svar: 567
Visningar: 35 181
Hund
Atletix
Hästvård Min hade rosa mustasch när hon fick det. Det var faktiskt sötare än den nikotingula hon annars hade efter måltid (gurkmeja)
Alexandra_W
3 minuter sedan
Svar: 259
Visningar: 25 038
Vård
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Agria har precis nekat mig ersättning för läkemedel (plegicil för att kunna genomföra igångsättning). De hänvisar till att det är...
MiniLi
4 minuter sedan
Svar: 807
Visningar: 63 586
Vård