Sv: Förvaringslösningar
Vi har inte en enda garderob i lägenheten, endast en städskrubb och ett linneskåp modell minimalt. Städskrubben får rymma även annat. En hylla agerar lite kroppsvårdsförvaring, för vi har så fruktat litet badrum, så grejer som hudkrämer, tvål, badsvampar o annat smått o gott.
Sambon som har väldigt lite kläder använder linneskåpet som garderob. Själv köpte jag en fristående. Men då vårt sovrum är så litet så får den stå i datarummet

I sovrummet har jag ställt en byrå som har samma färg som sängen.
Det som mer får plats i sovrummet är en bokhylla o ett linneskåp modell lite större, Gustaviansk stil, som jag fick när jag fyllde 25. Linneskåpet rymmer alla sängkläder, små handdukar och några badhanddukar.
Sedan har vi även en byrå i hallen som agerar lite avlastningsbord. Har lampa o duk där. I den byrån har vi gömt alla mobilladdare, batterier, ficklampa, cykellysen, reflexer och allmänna "bra att ha"-grejer. I en annan låda har vi mössor, vantar, halsdukar, underställ o sånt som används vintertid.
Vår räddning är klädkammaren. Där har vi placerat trådbackar från IKEA. I dem har vi gardiner, dukar, alla badlakan och sen ligger en del av mina garner där i

Ett par lådor har vi prylar i, typ luftmadrass o pump.... lite såna saker.
Jag har även ställt en gammal byrå i klädkammaren där jag har alla mina stallkläder. Då håller sig stallukten från allt annat.
I övrigt så hänger det mest ytterkläder där inne, o sen alla kläder som jag inte kan ha
Det är även där vi förvarar dammsugare, brandsläckaren, gåstavar, kryckor, skurhink o allt sånt.