Fosforbalans

G

guldmane

Pris, nån som vet och var de brukar finnas till försäljning. Brukar hästarna gilla det?
 
Har ingen aning om priset, men säljs på de ställen som har Biofarma Eclipse som leverantör. Trodde själv ett tag att det skulle komma till användning, men efter många turer visade det sig att det uppstått ett skrivfel i analysen.
 
Minns inte på rak arm vad det kostar, men det är inte speciellt dyrt!

Eclipse-Biofarmabs återförsäljare har. En av E-B:s återförsäljare är Granngården (Odal). Har de inte hemma ska de kunna ta hem.
 
Lustigt att du frågar...
Jag har precis varit och köpt fosforbalans på odal.
2kg för 160 kr (ca).
Jag har inte hunnit testa den än men ska göra det vid kvällsfodringen.
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 922
Senast: Lobelia
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
8 993
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hejsan, Jag klippte min häst i september, ja brukar klippa henne och pälsen brukar inte växa super snabbt men nu har den verkligen inte...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Grazing
·
Hästvård Nån som vet nån bra salva att smörja en hästs spenar och området runt då hon kliar sig mycket där? Hon har svullet juver alltid haft och...
Svar
9
· Visningar
792
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp