Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det balanserar fosforet i foderstaten! ehm... nåt sånt Lillasyster som står för uträkningarna, tack och lov, men lite kan jag svara på; vi köper på granngården, 156:- kr inkl moms för 2 kg, sen beror det ju på hur mycket man behöver/dag, hur länge det räcker. De visste inte vad det är för nåt, men de tog hem det till oss och nu verkar de ha infört det i sortimentet!
Okej, tackar för ditt svar!
Finns det ingen här som vet vad det innehåller?
Vill helst veta det innan jag går och efterlyser det på granngården åt pållen.
Tpf Annika
Foder & Strö
Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Juridik & Ekonomi Du har redan fått så många kloka svar – det här är bara ännu ett som vill säga samma sak:
Du blir utsatt för våld. Och det är viktigt...
Övr. Grenar Här är det lite stiltje, det har varit superstressigt på jobb och i klubben samtidigt som hästen är inne i lite tok och spook-period. Så...
Ekonomi & Juridik För ganska många år sedan hade vi en ponny utlånad till en ridskola, där var passen i ett kassaskåp men de stal hela skåpet. Har för mig...