Sv: Fosterhemsplaceing nästa??
Lite uppdatering för den som vill veta.
Hamnade i en diskussion igår när jag hörde den äldsta prata med sin yngre bror, det lät ungefär så här, Abriiii!! håll käften, fan jag ska kutta dig , ey len allt med brytning(han har fått för sig att han är en syrian)bla bla bla.
Jag sa då åt honom att välja sina ord och att här hemma pratar vi svenska.
Då började han med att gaffla om att han skulle gå till socialen och hitta på att jag slår honom och hotar honom(för hans mamma har tydligen gått till soc och beklagat sig över att hennes man bestämmer för mkt över barnen, han sätter antagligen regler) och sa att jag inte är hans morsa och att jag ska ge fan i att säga åt honom att tex diska och städa tex(vilket han gör om jag säger åt honom om det) men det tråkiga är att man måste alltid lägga till att det tex blir utegångförbud om han inte gör det

Pratade en stund senare med min sambo som skulle gå in och säga åt dom att vara tysta för kl var 22. Han sa även åt äldsta att lägga ifrån sig mobilen och sova, varav ungen börjar skrika åt min sambo. Sambon säger åt honom att han ska ge ifrån sig mobilen och ungen vägrar och säger att han ska ta en kniv och skära oss båda

sambon får ett utbrott som får ungen att ge ifrån sig mobilen och knipa igen sin mun.
Jag har gått igenom hans mobil och fått reda på att han som är 14 har ett förhållande med en 20 årig tjej(misstänkte det för 2 år sedan och fick det bekräftat) Han umgås med ungar som stjäl jackor och mobiler som dom sen säljer vidare. Han har blivit erbjuden att köpa kniv och pistol(jag hittade en kniv under hans kudde som jag tog ifrån honom)Även filmer där han och hans kompisar filmar när dom ger sig på andra...
sms om att hans kompisar skulle döda mig bla bla bla.
Jag är så jävla less på denna unge just nu, och att ha mage och säga att han ska knivskära oss får det att vända sig i magen på mig av avsky.
ungen skulle behöva flytta långt från detta ställe ut i skogen