Fosterrörelser!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Viper
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 232
V

Viper

Mitt sto är på 128dygn idag. När böjar jag kunna känna fosterrörelser (utanpå) henne? Det är hennes och mitt första föl. Det börjar att synas lite smått på henne nu. Spännande!:love:

Sv: Fosterrörelser!

jag har för mig att det var kring 150-160 dygn som många kände de små sparkarna första gången (även jag på mitt sto).

Sv: Fosterrörelser!

ja det är det verkligen. det är så underbart att följa fölet från de första små dunsarna till de riktiga "hästsparkarna" på slutet :D

Har själv ett sto som är dräktigt men hon har bara gått 60 dgr än så det är lååångt kvar för mig (julklapp).

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
472
Senast: Rosett
·
Avel Till sommaren väntar mitt sto föl och har börjat fundera lite på vad det finns för alternativ att registrera avkomman i? Mamman är...
Svar
1
· Visningar
341
Senast: Görel
·
Avel Årets första föl nedkom igår kväll lite tidigare än väntat (bf 7 mars). Pigg liten krabat med bläs och två vit strumpor 💕 Svårt att se...
Svar
2
· Visningar
423
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Hur stor blev er tik? Hur många valpar blev det? Vi har en labradortik som är i dygn 47 idag, jag känner fosterrörelser när man håller...
Svar
10
· Visningar
1 968
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31