Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har sökt och letat efter en engelsk sida som visar fostrets utveckling i livmodern, men kan inte hitta den....
Vet att länken har funnits här på buke, men nu hittar jag bara inte på den,nån som kan hjälpa mig?
Kläder & Bli fin
Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Kropp & Själ Gymets hunkiga pt tränar bredvid mig och här ligger jag och dör under mina 8kgs hantlar med ett rött märke i pannan efter ha krockat med...