JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
fostrets utveckling - länk
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: fostrets utveckling - länk
Älskar den sidan! Tänk vad "stor" bebisen ändå är nu i 25 fullgångna veckor och så mycket större den ska bli
.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gnägg
Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Gravid - 1år
Jag är gravid i vecka 12 (11+3) och är så totalt inkapabel att ta tag i något. Ska försöka beskriva vad som hänt.
I höstas visade det...
Hästvård
Intressant och relevant artikel jag hittade på Fass hemsida. Artikeln i sin helhet finns på...
Hästvård
Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3
4
5
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...
Niyama
Idag kl 00:53
Svar: 337
Visningar: 34 933
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Oavsett andras tidigare svar kan jag bara konstatera att min hund kommer mer än gärna fram till mig nu trots att den hoppat ut lös, av...
Mia_R
Igår kl 23:52
Svar: 122
Visningar: 6 819
Hund