Jag vet, men det var för en god sak, Pussy Riot som protesterade mot det politiska klimatet i Ryssland. Inte nÄgon som bara ville ha individuell uppmÀrksamhet.
Jag vet men jag tycker det ÀndÄ Àr trist. Varken Kroatien eller Frankrike har nÄgot med Rysslands politiska lÀge att göra.
 
Jag vet, men det var för en god sak, Pussy Riot som protesterade mot det politiska klimatet i Ryssland. Inte nÄgon som bara ville ha individuell uppmÀrksamhet.
Grattis Frankrike!!! đŸ‡«đŸ‡·đŸ‡«đŸ‡·đŸ‡«đŸ‡·

Riktigt trist med planstormningen. Orkar inte ens.
Jag tycker ocksÄ det var supertrist med planstormningen, men kan sÄhÀr efter matchen förstÄ att dom valde att göra det. Ryssland Àr ju inte nÄgot genommysigt land, att ha mÀsterskapet dÀr Àr minst sagt problematiskt och fotboll Àr politik (ocksÄ). SÄ jag förstÄr och tycker det Àr trÄkigt samtidigt som jag ocksÄ kan se att der kanske kan föra nÄgot bra med sig.
 
Vilken bra match det var!! Massa mÄl, straff, mÄlvaktsmiss-mÄl, ett kanonsnyggt framspelningsmÄl.. Hejade pÄ Kroatien men Frankrike Àr absolut vÀrdiga vinnare och jag Àr glad för dem. Hoppades dock att Kroatien skulle hinna plocka hem nÄgot mer mÄl, men ÀndÄ skönt att Frankrike inte vann pÄ ett uddamÄl nÀr ett av de mÄlen var ett sjÀlvmÄl.
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp