Fotbolls VM

Förlåt men jag läser precis den här tråden efter att ha spanat in de senaste resultaten och ...
:angel::rofl:
Ja så det kan gå :)
Jag är verkligen inte fotbollskunnig alls men jag trodde knappt det var samma svenska lag som vann mot Mexico. Från att ha blivit frånsprungna utav Tyskland som ändå var en man mindre till att springa ifrån Mexico med en helt ny energi och glädje.
Var hittade de den energin :up:
Jag är lite fotbollsfrälst faktiskt ;)
Inför Tysklands matchen var det ju dock några som var magsjuka i svenska laget och det kanske var fler som mådde lite risigt :confused: för de såg så väldigt matta ut enligt min väldigt oinsatta och okunniga åsikt :p
 
Vem hejar vi på i Frankrike-Argentina? Synd att de möts redan i åttondelen.
Frankrike!

Jag blir dock förundrad över alla gula kort Argentina drar på sig... Vad hade de när matchen började? 6? Och så har de fått 4 hittills i den här matchen... Om de tar sig vidare blir väl hälften utvisade nästa match, som de spelar?
 
Frankrike!

Jag blir dock förundrad över alla gula kort Argentina drar på sig... Vad hade de när matchen började? 6? Och så har de fått 4 hittills i den här matchen... Om de tar sig vidare blir väl hälften utvisade nästa match, som de spelar?

Mycket gula kort i detta VM
 
Vilken spännande match! Jag är Messi in my heart så höll en extra tumme. Men Frankrike var helt klart värdiga vinnare.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp