fotointresse?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Maltise
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 73
  • Visningar Visningar 4 684
M

Maltise

Halloj!

Finns det möjligtvis fler som åker runt på olika tävlingar och fotar?
Jag gör det själv på min fritid och tycker det är toppenkul! Undrar alltså nu om det finns fler som åker runt (främst i stockholms trakten) och fotograferar, som kanske vill ha en fotokompis ? (:

Sv: fotointresse?

Jag brukar ta med kameran när jag åker och kollar på tävlingar, kan inte särksilt mycket men det brukar bli bra bilder så länge det är utomhus :p bor också i sthlm.

Jag brukar ta med kameran när jag åker och kollar på tävlingar, kan inte särksilt mycket men det brukar bli bra bilder så länge det är utomhus :p bor också i sthlm.

Vad roligt. Det är ungefär samma för mig. Sålänge man håller sig utomhus så håller kameran det den lovar. :p åker du runt på tävlingar själv eller följer du med och hjälper någon? (:

Brukar fota på våra lokala westerntävlingar, men skulle gärna fota på andra tävlingar också. Men tyvärr bor jag ju inte i Stockholm... :D

Jag gör! och jag vill väldigt gärna ha en fotokompis!
Fotograferar mest på hundutställningar, men har bestämt att ta en liten paus från det pga mindre trevliga hundägare som i stort sett kräver att man fotar deras hundar....
Men tja, jag hänger gärna med på allt möjligt så fort jag har möjlighet! :)
Brukar även gå runt på fotopromenader i Sthlm lite då och då, så vill du hänga med på någon sådan så är du välkommen :D

Brukar fota på våra lokala westerntävlingar, men skulle gärna fota på andra tävlingar också. Men tyvärr bor jag ju inte i Stockholm... :D

Okej, vad roligt med western :) okiee.. då kan de ju bli lite svårt att åka tillsammans och fota :p

Jag gör! och jag vill väldigt gärna ha en fotokompis!
Fotograferar mest på hundutställningar, men har bestämt att ta en liten paus från det pga mindre trevliga hundägare som i stort sett kräver att man fotar deras hundar....
Men tja, jag hänger gärna med på allt möjligt så fort jag har möjlighet! :)
Brukar även gå runt på fotopromenader i Sthlm lite då och då, så vill du hänga med på någon sådan så är du välkommen :D

Åh, roligt med hundutställningar :) Jag gillar att fota alla möjliga djur och även natur :D så de låter som om vi har samma intresse!
Men skulle vara jätteroligt om du ville följa med och fota på någon hästtävling, eller om ja skulle åka med och fota på någon hunsutställning eller på en fotopromenad :) Du bor i stockholm eller?

Jag brukar fota galopptävlingar när jag får tid, eftersom jag bor nära täby galopp. Men jag vill gärna utvecklas mer, så jag hakar gärna på att bli en fotokompis:D Har rätt tight i skolan just nu bara, sista slutspurten innan studenten:bump:

Jag brukar fota galopptävlingar när jag får tid, eftersom jag bor nära täby galopp. Men jag vill gärna utvecklas mer, så jag hakar gärna på att bli en fotokompis:D Har rätt tight i skolan just nu bara, sista slutspurten innan studenten:bump:

Men vad roligt. Jag har bara varit och fotat på en galopptävling. Det var på sportlovet. Men tycker att det var riktigt roligt (: Skulle gärna vilja åka dit igen och göra om det ;D

Jag har också börjat fota på tävlingar och kurser. På istölten i Uppsala för några veckor sen tog jag 2500 bilder. Lite väl många kanske.

Nu tar jag väl mest bara kort på Islandshästar, men jag tycker att det är superkul! Har precis börjat och får väl inte alla inställningar rätt alla gånger :angel:

/Jonaz

Jag har också börjat fota på tävlingar och kurser. På istölten i Uppsala för några veckor sen tog jag 2500 bilder. Lite väl många kanske.

Nu tar jag väl mest bara kort på Islandshästar, men jag tycker att det är superkul! Har precis börjat och får väl inte alla inställningar rätt alla gånger :angel:

/Jonaz

Roligt med så många som svarar! Jag tycker förslaget om en fotopromenad är en bra idé. Både att träffa varandra och kunna dela samma intresse ;) Sedan vore det ju jätteroligt att åka på samma tävlingar.;)

btw. Vad har du för en kamera?

Roligt med så många som svarar! Jag tycker förslaget om en fotopromenad är en bra idé. Både att träffa varandra och kunna dela samma intresse ;) Sedan vore det ju jätteroligt att åka på samma tävlingar.;)

btw. Vad har du för en kamera?

Jag har en Nikon D40 med 18-200mm-objektiv. Jag är sjukt nöjd med kameran, men måste lära mig hur man använder inställningarna bättre!!!

Vad kör du själv med?

/Jonaz

Jag har en Nikon D40 med 18-200mm-objektiv. Jag är sjukt nöjd med kameran, men måste lära mig hur man använder inställningarna bättre!!!

Vad kör du själv med?

/Jonaz

Okej, jag fotar även jag med en Nikon D40X. Fast har än så länge bara det objektivet man får med. Men ska skaffa mig ett zoomobjektiv så snart som möjligt (:

knapp lån..

Kom igen. fler fotointresserade måste det ju finnas därute :D

Men jag såklart!!

Närmast åker jag till England och fotar hästar en vecka. Mest galopphästar men även lite araber och vanliga ridhästar som tillhör de kompisar jag ska bo hos.

Men jag såklart!!

Närmast åker jag till England och fotar hästar en vecka. Mest galopphästar men även lite araber och vanliga ridhästar som tillhör de kompisar jag ska bo hos.

Nemen så roligt (: Senast jag såg dig var ju i björkvik. Vad händer efter England då? (:

Btw. Jag har fixat en liten gratis hemsida, där jag hålle rpå att fixa upp mina bilder :D

Jag åker runt och fotar på tävlingar,premeringar och allt möjligt.
Dock bor jag i värmland, iår blir de lite extra tävlingar eftersom syrran tävlar. gå gärna in på hemsidan och kika runt lite :)

hejsan!
En fotopromenad låter härligt! Jag var i bergianska för ett par veckor sedan - jag gillar att fota blommor, de står still ;) Men även andra saker. Hänger gårna med på en fotopromenad, dock har jag ingen avancerad kamera, ännu :angel:

fgelhnsfgelkyckling2.jpg

sjstillamolnDSCN5144.jpg

Liknande trådar

Samhälle Snart kommer ju sommaren och jag älskar att åka ut och bada på sommaren och vill göra det betydligt oftare än min sambo. Åker alltid...
Svar
13
· Visningar
1 435
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 197
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 366
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka