fotointresse?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Maltise
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 73
  • Visningar Visningar 4 684
Sv: fotointresse?

jaa, hoppas att det funkar för dom andra också (:

Hade jättegärna hängt på men lär vara bakis då eftersom vi ska fira min sambos 30årsdag den 26 i gamla stan ;)

Jag tänkte, kan man inte ses inne i stan och åka ut tillsammans?

Det går också bra, Centralen 12:45, övre ringen?

Kanske vi kan prova en annan gång också, lite längre fram :)

Detta kan nog bli väldigt trevligt :)

En fråga, vad är det för typ av miljö ute vid skanstull?

Moss!
Kan knappast säga att det är "ute" (bor själv i en förortsliknande bebyggelse..) Det är en del av stan :) Men det är en ö, med vatten runtomkring, båtplatser, båtuppläggning/isättning, stigar där många promenarar, joggar och uppehåller sig :D Flera kolonilotter med fina trädgårdar och små hus. En av Stockholms tidigaste planerade parker, där träden faktiskt är planterade längs vattnet, men hänger över och ner i det. En gammal järnvägsbro och en ny sådan. Hus av inte alltför gammal modell, men även en del äldre. Stockholmscittys högsta berg (Skinnarviksberget), utsikt över centralen, delvis av gamla stan. http://kartor.eniro.se/ Skanstull, flygfoto :-)
Lite blandat :idea:

Då behöver man inga lerkryparkläder med andra ord!

Men då är det gångavstånd från centralen då?

Ja i princip är det gångavstånd, men det går väldigt mycket snabbare med T-Banan :D (T-centralen, Gamla Stan, Slussen, Medborgarplatsen, Skanstull) Om man börjar i bortre ändan kommer man närmare centralen mot slutet :idea:

Lerkryparkläder låter spännande :grin: Men det beror på vad du vill fota, det finns säkert lite lera i strandkanten om du är intresserad ;)

Så spännande som en sexig outfit är det ju knappast i alla fall :D

Föredrar nog lite mer civila kläder :rofl:

Hmm... tittar på tågtider och ser att jag kommer fram antingen 11:10 eller 13:10

vi kanske kan ändra tiden lite?

11:10?

Håll utkik efter tåg kommande från Strängnäs!

Tjo,
jag har precis börjat fota lite mera, men inte i sthlm utan mest runt Gävle.. Det har ju vart nationella hopptävlingar på min hemmaklubb tors-sönd förra veckan, och jag plåtade väl 3800 bilder på 23 timmar totalt :crazy:
Innan det har jag bara fotat på 2 tävlingar (lok ponnyhopp, Toyota cup).. men resultatet verkar bli bra. och nästa vecka börjar utomhussässongen :p

jag har ju då bara fotat i ridhus så alla bilder blir ju inte kanoners.. men jag har iaf en Canon EOS 400D som jag köpte i december och ett 50mm f1,4 USM som jag fick hem i slutet av januari för inomhusfotona och ett 55-200mm f4,0-5,6 USM för utomhusfoton..

ridhusfoto:

Vi kanske skall göra en lista på de som kommer: (Bara att fylla på)

Irenes
Låtta

jo, det skulle man iofs, men jag ska fota på en USaktivitet på söndag och vara banchef samtidigt, och jag är ordf. i US så jag blir hemma.. :)

Liknande trådar

Samhälle Snart kommer ju sommaren och jag älskar att åka ut och bada på sommaren och vill göra det betydligt oftare än min sambo. Åker alltid...
Svar
13
· Visningar
1 435
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 197
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 366
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka