Foton som jag tycker om, (egnabilder)

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 131
  • Visningar Visningar 8 463
1585416881900.webp

Skulle vara kul om vi kunde samla ett gäng från Mälardalen och göra en dag av att gå ut och fota.

Vilka fina fågelbilder! Tröttnar aldrig på dem som fotoobjekt. Jag befinner mig långt söder om Mälardalen, men jag kanske kan vara med på Facetime, så här i tider av social distansering? :idea: :D

Här var det en så jättefin solnedgång i kväll, där det röda i solen reflekterades först i växthusglaset och sedan i glasprismor på ljuskronan inuti. Och sedan en fin fullmåne mot en alldeles blå kvällshimmel och trädgrenar som ännu inte slagit ut.

Men så är jag inte tillräckligt skicklig på de manuella inställningarna för att riktigt kunna göra ljuset och färgerna rättvisa. :down: Måste se till att öva mer, nu när jag inte kommer iväg på så mycket annat!

Vilka fina fågelbilder! Tröttnar aldrig på dem som fotoobjekt. Jag befinner mig långt söder om Mälardalen, men jag kanske kan vara med på Facetime, så här i tider av social distansering? :idea: :D

Här var det en så jättefin solnedgång i kväll, där det röda i solen reflekterades först i växthusglaset och sedan i glasprismor på ljuskronan inuti. Och sedan en fin fullmåne mot en alldeles blå kvällshimmel och trädgrenar som ännu inte slagit ut.

Men så är jag inte tillräckligt skicklig på de manuella inställningarna för att riktigt kunna göra ljuset och färgerna rättvisa. :down: Måste se till att öva mer, nu när jag inte kommer iväg på så mycket annat!
öva är det enda sättet att bli bättre som en gammal skytte tränare sa till mig.

Liknande trådar

Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
422
Senast: cute_beast
·
Hemmet Jag ska göra en tavelvägg, tänker mig typ något sånt här, fast kanske större, men att jag utgår från såhär. Jag har några ramar...
Svar
11
· Visningar
390
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Migo
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka