Foton som jag tycker om, (egnabilder)

1585416881900.png
 
Skulle vara kul om vi kunde samla ett gäng från Mälardalen och göra en dag av att gå ut och fota.

Vilka fina fågelbilder! Tröttnar aldrig på dem som fotoobjekt. Jag befinner mig långt söder om Mälardalen, men jag kanske kan vara med på Facetime, så här i tider av social distansering? :idea: :D

Här var det en så jättefin solnedgång i kväll, där det röda i solen reflekterades först i växthusglaset och sedan i glasprismor på ljuskronan inuti. Och sedan en fin fullmåne mot en alldeles blå kvällshimmel och trädgrenar som ännu inte slagit ut.

Men så är jag inte tillräckligt skicklig på de manuella inställningarna för att riktigt kunna göra ljuset och färgerna rättvisa. :down: Måste se till att öva mer, nu när jag inte kommer iväg på så mycket annat!
 
Vilka fina fågelbilder! Tröttnar aldrig på dem som fotoobjekt. Jag befinner mig långt söder om Mälardalen, men jag kanske kan vara med på Facetime, så här i tider av social distansering? :idea: :D

Här var det en så jättefin solnedgång i kväll, där det röda i solen reflekterades först i växthusglaset och sedan i glasprismor på ljuskronan inuti. Och sedan en fin fullmåne mot en alldeles blå kvällshimmel och trädgrenar som ännu inte slagit ut.

Men så är jag inte tillräckligt skicklig på de manuella inställningarna för att riktigt kunna göra ljuset och färgerna rättvisa. :down: Måste se till att öva mer, nu när jag inte kommer iväg på så mycket annat!
öva är det enda sättet att bli bättre som en gammal skytte tränare sa till mig.
 

Liknande trådar

Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 175
Senast: Lingon
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 113
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 831
Senast: MCP
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 357
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp