Bukefalos 28 år!

Fräcka schäfrar..

Sv: Fräcka schäfrar..

Jag tycker definitivt inte att det är viktigare att lyfta fram det goda(då hamnar man lätt i det förnekelsestadie som många colliemänniskor befinner sig i) så där misstolkade du mina intentioner, jag vill bara inte att det glöms bort helt.
 
Sv: Fräcka schäfrar..

Nej, jag höll bara inte med dig om att det var viktigare att lyfta fram det goda mot det onda. Jag tror på motsatsen. Folk måste börja lära sig att se på sina hundar kritiskt och framförallt raserna om man är uppriktigt engagerad i dem. Man KAN älska något alldeles oerhört men ändå vara kritisk! :)

Jag instämmer!! (Beauceron forever...:love:)
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 028
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 831
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 467
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 843
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp