Fråga om anmälan av föräldrapenning

H

Hot Shot

Sitter här och ska skriva i begäran om föräldrapenning och undrar om jag har strulat till det. :confused: På förra skrev jag att jag ville ha föräldrapenning tom 6/10. Kan jag skriva att jag vill ha from den 7/10 eller måste jag göra en ny anmälan idag och skriva dagens datum? Det har alltså blivit ett glapp däremmelLan eller? Jag skulle gjort en ny anmälan den 7/10? Någon som förstår hur jag menar?
 
Sv: Fråga om anmälan av föräldrapenning

Det kan du göra..

Jag gjorde en anmälan den 19/10 och skrev att jag ville ha från den 13/10 och det funkade..
 
Sv: Fråga om anmälan av föräldrapenning

Tack för snabbt svar! Var rädd för att jag missat en massa dagar! :bow: Så nu behöver jag inte hålla på och ringa in och anmäla mer, det var bara första gången jag ville ha fp?
 
Sv: Fråga om anmälan av föräldrapenning

En FP-period är mellan den 21 och 20. Ta oktober t.ex. utbetalningen som kommer nu är mellan den 21/9 och 20/10. Jag fyller alltid i i början av månaden hur många dagar jag vill ha. När jag pratade med FK så sa de att senast den 15e ska man ha begärt FP samma månad om man vill ha det utbetalat kring den 25e.
 
Sv: Fråga om anmälan av föräldrapenning

vi glömmer ofta att anmäla i tid så det blir i efterhand vilket gör att vi ibland hamnar lite fel i utbetalningarna och får mer en månad och mindre en annan men vi har klarat oss.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 323
Senast: Manji
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 957
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 929
Senast: Jeps
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp