Bukefalos 28 år!

fråga om ett spel

Olympus

Trådstartare
När jag spelar roller Coaster på min data och ska spara spelet går allt bra men så fort jag ska öppna ett spel så stängs spelet av. Vad beror det på? Ngt fel på datan, har precis bytt hårddisk (funkade inte på den gammla heller eller på min bärbara data) eller är det ngt fel på spelet, hack i skivan eller dyl, eller ngt annat fel?

Tacksam för svar
 
Sv: fråga om ett spel

troligen nått med mjukvara. test att stänga av en sak i taget som du har igång i bakgrunden. du kan få upp en lista på vad du har som körs genom att trycka ctrl + shift + esc. stäng bara inte av explorer.exe eller något som körs av användaren "SYSTEM"
 
Sv: fråga om ett spel

Har det spelet själv och om jag minns rätt så fungerar inte RollerCoaster Tycoon 1 så bra i XP.

Även om man kan få den att tro att köra som Win98 så fungerar det inte så bra.
 

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
2 838
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 997
Senast: lundsbo
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 566
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Den 1:a november i år så bytte jag jobb, men jobbar kvar inom samma koncern. Jag jobbade tidigare som samordnare och har under mina tio...
Svar
15
· Visningar
1 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp