fråga om ett spel

Olympus

Trådstartare
När jag spelar roller Coaster på min data och ska spara spelet går allt bra men så fort jag ska öppna ett spel så stängs spelet av. Vad beror det på? Ngt fel på datan, har precis bytt hårddisk (funkade inte på den gammla heller eller på min bärbara data) eller är det ngt fel på spelet, hack i skivan eller dyl, eller ngt annat fel?

Tacksam för svar

Sv: fråga om ett spel

troligen nått med mjukvara. test att stänga av en sak i taget som du har igång i bakgrunden. du kan få upp en lista på vad du har som körs genom att trycka ctrl + shift + esc. stäng bara inte av explorer.exe eller något som körs av användaren "SYSTEM"

Sv: fråga om ett spel

Har det spelet själv och om jag minns rätt så fungerar inte RollerCoaster Tycoon 1 så bra i XP.

Även om man kan få den att tro att köra som Win98 så fungerar det inte så bra.

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 610
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
3 091
Senast: Zaria
·
IT & mobiler Jag har nyligen köpt en ny dator (Asus, om det spelar roll..) och installerat ett spel på den. Problemet när jag ska köra spelet är att...
Svar
11
· Visningar
2 598
Senast: Halmbal
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 143
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Somna in hemma