Fråga om iphone

Grazing

Trådstartare
Jag har två stycken iphone varav den ena inte används men har ändå kvar mitt icloud. Alltså såfort det händer något med min jag använder nu så händer samma saker på den gamla. Raderar jag en bild tex på den nya raderas samma på den gamla osv.

Om jag tar bort icloud på den gamla, försvinner det på min nya då?

Jag förstår aldrig sånt här.

Jag har två stycken iphone varav den ena inte används men har ändå kvar mitt icloud. Alltså såfort det händer något med min jag använder nu så händer samma saker på den gamla. Raderar jag en bild tex på den nya raderas samma på den gamla osv.

Om jag tar bort icloud på den gamla, försvinner det på min nya då?

Jag förstår aldrig sånt här.

Logga ut från iCloud på den gamla, så påverkas den inte av ändringar som du gör på den nya.

Det är därför vi människor med behov av att förstå exakt hur saker och ting fungerar väljer bort Apple-produkter. ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 451
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 392
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 592
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka