Fråga om kontakter på messenger

Detta är på iPhone.
Ja, alltså det finns följande val nere i panelen, startsida, samtal, personer och spel.
Och gör sedan som jag skrev tidigare. Tryck på personer.
En lista med kontakter/namn dyker . Tryck på ikonen till höger om det namn du vill ha bort och tryck sedan på ta bort.
Jag har också iPhone men inga ikoner vid namnen.

Har ni senaste versionen av messenger appen?
Man kan inte ta bort folk man är vän med på Facebook från listan heller.
Jo jag har senaste versionen. Verkar vara nåt fel på den förresten, eftersom att när jag ska in på messenger och svara på meddelande så kommer jag ofta till en sida där jag uppmanas att installera messenger :cautious:

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någon möjlighet att ställa in på Facebook så att en viss vän inte ska se det jag publicerar i grupper och som kommentarer till... 2
Svar
21
· Visningar
3 291
Senast: Cattis_E
·
H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre... 35 36 37
Svar
735
· Visningar
69 485
Senast: Hemlig21
·
Relationer Klisterkarlsson har magknip. Klisterkarlsson förstår inte varför klistret smetar ut i en ojämn sörja där en ordentlig smörja med balans... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 205
Senast: Amha
·
Relationer Jag vill först och främst varna för det kan ev. bli ett rörigt inlägg. Men jag hoppas att du orkar läsa det! Kort bakgrundsinfo: *... 2
Svar
23
· Visningar
3 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka