Frågor om annonssystemet kan ställas här

Varför kan man inte sortera efter län i annonssystemet. Det tar alldeles för lång tid att gå igenom alla annonser när man endast är intresserad av en del av landet. Det kan vara jobbigt att bli medryttare i Göteborg om man bor t.ex. i Kiruna. Tidigare vet jag att man kunde sortera och det var himla smidigt! /V
 
Något som jag saknar är att se annonsörens alla annonser,som det var på bulefalos,även se hur många besökare annonsen haft.Eftersom många annonserar så försvinner ju annonser fort.
 
Du kan välja att visa alla annonser i ett visst län. Det väljer du högst upp på sidan. Där har alla län i en lista

BengtAD
 
jag tycker att man borde kunna ta bort sin annons om man vill,och då om man ej är registrerad och lägger in en..Sedan tycker jag att det är för få ord,man kan ju knappt få in något alls,spec irriterande när man annonserar t.ex hästsaker och har en lång lista,då får man lägga in fler annonser bara för att orden inte räcker till :mad:
 
Hej!
I det mail du får där du aktiverar din annons, finns också en länk till att ta bort en annons.. Så sparar du det mailet så kan du själv ta bort din annons
MVH
BengtAD
 
Försöker få in en annons.
Men när jag går in på "aktiveringslänken" så får jag en tom sida och inget mer.
Såå... hur gör jag för att aktivera min annons??

AM
 
Har försökt igen men det fungerar inte.
kul att få en bekräftelse att annonsen tagits bort p.g.a. man inte aktiverat :smirk:
Provat och skickat mail till den adress som Gunnar skrivit högst upp.
Får se om man får hjälp nu då...

AM
 
Kan man på något vis anmäla en olämplig annons, i detta fall en som lagts in ett flertal gånger under alla rubriker?
 
Hej, maila oss på AD så kollar vi på det, eller ring oss på 0322-66 50 75, så går det ännu fortare.

MVH Joachim
 
jag undrar också hur man tar bort eller ändrar annonsen omman slängt mailet., jag vet att det var onödigt korkat gjort av mig att slänga det, men jag visste inte då.. MVH
 
Maila till oss eller ring oss på 0322-66 50 75 så fixar vi det!
 
Re: Back to Buke

Jag undrar i all enkelhet hur jag smidigt ska komma tillbaka till Buke efter att ha varit bland annonserna? Buke-loggan pekar ju till annonsdirekt, ska det vara så?

/Jane
 
Re: Back to Buke

hej, nej, det verkar ha blivit lite galet där, nu är "snickrana" på semester, men så länge kan du klicka på bukefalos, som står i texten till vänster om annonserna.
MVH Joachim AnnonsDirekt.se
 
öNSKADE ATT MAN SKULLE KUNNA LÄGGA IN EN LÄNGRE ANNONS,SOM DET ÄR NU FÅR MAN KLÄMMA IHOP ALLT ELLER LÄGGA UT FLERTAL STYCKEN,DET ÄR VERKLIGEN JOBBIGT,GÅR DET ATT ÄNDRA??? :cry:
 
Hej, ja i vissa fall så kan jag förstå att man vill ha en längre text, men vi gillar att man kan läsa hela texten på annonsen utan att klicka på någon länk, och skulle vi ha längre annonser så hade vi antagligen varit tvugna att ha det så med en rubrik, och sedan annonsen under en länk, och vi tycker att så det är nu är bättre, framför allt för annonser som inte är så långa, många sitter fortfarande med modemuppkopplingar, och att då klicka sig in på varje annons tar då ganska lång tid, tyvärr så skriver ju inte annonsörerna alltid vad det är som annonseras först i annonsen, utam börjar med t.ex trevlig fjording, istället för Fjording, trevlig. Hade alla skrivit så, så hade det varit enklare med ett rubriksystem, men tills alla skriver så så får vi fortsätta att ha hela annonserna framme, och då är redan 500 tecken i maxlaget.

MVH Joachim AnnonsDirekt.se
 
För evigheter sedan, innan det blev som det är nu så la jag in en eller rättare sagt två annonser på två olika hästar.
Nu ska jag lägga in en tredje annons och det fungerar inte, försöker jag lägga in utan att bli medlem står det att min mailaddress (vacasso@yahoo.com som jag alltid har och kommer använda till allt) är inaktiverad.
Försöker jag bli medlem så får jag aldrig det där mailet där man ska aktivera sej.
Försöker jag med en alternativ mailaddress så står det att den är ogiltig (den ena addressen går till ett annat konto, den andra till Galtströms Hästcenter som i sak säljer hästen/arna, fast genom mej eftersom att jag är begåvad med både internet, skrivförmåga och in/tillridn. av hästarna i fråga)!
Vadan detta?
 
Hej, jag har mailat dig om problemet, så jag hoppas det ska fungera nu. MVH Joachim
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 316
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 352
Senast: Enya
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 160
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp