Frågor om p-piller

Jag har mycket mer övervikt än du och får mina p-piller utan större knussel, går visserligen sakta men säkert ner också. Övervikt, högt blodtryck och hjärt/kärlssjukdomar eller blodproppshistorik i familjen är de olika riskfaktorerna. Men som jag argumenterade så är min enda riskfaktor övervikten, har bra blodtryck på gränsen till lågt, ingen sjukdomshistorik eller släktingar med blodproppshistorik. Så med det argumentet fick en läkare bara godkänna att jag skulle ha dem sen var det inga problem.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 703
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Snart blir jag galen. Jag har ätit mellanpiller (Azalia) i några månader men började få blödningar för några veckor sedan (ca 1 månad...
Svar
18
· Visningar
2 374
Senast: zassoo
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 964
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 018
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp