Frågor om premiering

hoppas du kommer igen på en annan premiering/utställning, för merparten av domarkåren är faktist kompetenta och brinner för sin sak och ger ett respektingivande intryck och en konstruktiv bedömning

Jag kan ärligt erkänna att detta höll på ett bli min första och sista. Men nu med lite råg i ryggen känner jag mig manad att fortsätta. :D :) Jätte roligt att höra att det i alla fall finns bra domare. Tyvärr har vi bara en enda som dömer kallblod och ponnyer här ner i Skåne (om jag förstått det rätt).

Liknande trådar

Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
291
Senast: MiniLi
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 187
Senast: ildiko
·
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Araminta
·
Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 360
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka