Frågor om Selevitan

Leeelot

Trådstartare
Det står att det är "granulat"...Är det som grus, eller pulver? Löser det upp sig lätt i tex vatten, så man kan spruta in i munnen?
 
Granulat är som stora runda eller oregelbundna korn. Inte pulver. Mer som grovt grus. (Känner inte till just Selevitan men borde vara samma som andra granulat. Vet tyvärr inte om just Selevitan löser upp sig).
 
Givit det till minigrisar och blandat i deras blöta mat och det har väl hyfsat löst upp sig efter en stund. Nu åt grisarna ändå oavsett men pröva!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min EMS-ponny skall börja behandlas med Metformin. Veterinären har tyvärr gått på semester och jag ska försöka få tag på någon av...
Svar
1
· Visningar
430
Senast: M_Elin
·
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 182
Senast: hastflicka
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 287
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp