Frågor om "svårighteskategorier"

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Sarraa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 186
S

Sarraa

jag vet inte vad jag ska kalla det riktigt, så "svårighetskategorier" fick bli bra.
iallafall, är det någon som kan säga vilka olika kategorier det finns, alltså typ klubbtävling, regional osv? asså förstår ni?
och när behöver man grönt kort/licens osv...? snälla svara!!:banana:

Sv: Frågor om "svårighteskategorier"

har du någon aning om vad jag ska söka på?
hittar verkligen inte :(

TR I (Gemensamma bestämmelser) och sen ner på Mom. 120, tror dte är sidan 12. Där finns all klassinformation och allt du behöver veta om et :) Grönt kort behöver du för alla externa tävlingar, lika så licens. Grönt kort rekommenderar jag att ta ändå då TR innehåller mycket generell information om transportering av hästen osv. :)

Klubbtävling, lokal, regional, nationell, elit, internationellt. Grönt kort behöver man från lokalt och uppåt och det finns en licens för lokal och sen en annan för regionalt och uppåt. Typ ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 387
Senast: Enya
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 349
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
473
Senast: tanten
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 084

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III
  • Atletix
Tillbaka