• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare _Sweetheart_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 614
S

_Sweetheart_

Måste man ge sin katt burkmat? räcker det inte bara med torrfoder?

Vad säger ni om att ha en katt i en etta? Den får mkt uppmärksamhet.

Sv: Frågor?

Kanske kan du lära den att gå i koppel så kan den få komma ut och springa lite. Får den motion så kan den nog klara att vara i lägenhet.

Jag är ingen expert på kattmat, men min familj har blandad "människomatrester" och köpt kattmat och det har varit mycket bra. Fast våra katter levde utomhus så de "fixade" även sin egen mat. :p

Sv: Frågor?

Sök på torrfoder här på forumet, finns många bra trådar...

Vi skall flytta med katten till en etta nu, och det får väl helt enkelt bara gå :crazy:

Hon är ändå alltid i det rummet där vi (jag och sambon) är, och blir nästan sur om vi är i olika rum. Då springer hon fram och tillbaka och försöker "valla" ihop oss. Först när vi äntligen sätter oss i soffan båda två är hon nöjd, så hon borde väl bli glad när det bara finns ett rum att stänga in oss i :devil:

PS. Vi går ut med henne i koppel så ofta som möjligt.

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 166
Senast: Lingon
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
563
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 077
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka